Bestellen

Hoe kan ik bij jullie bestellen?

Het makkelijkste is via de webwinkel. Wil je het liever persoonlijk doen, dat kan per email of telefonisch. (zie contact).
Op de productpagina zie je wat er op voorraad is.
Als een product tijdelijk niet te leveren is en je wilt het graag hebben, doe het volgende:
Laat ons via de mail weten om welk product het gaat. Wij nemen contact op zodra we het weer in huis hebben.

Foutieve bestelling

Ik heb per ongeluk een verkeerde bestelling geplaatst, kan ik dit nog veranderen?

Je kunt je bestelling nog wijzigen zolang je nog geen track & tracecode hebt ontvangen. We hebben je bestelling dan nog niet aan PostNL meegegeven. Neem zo snel mogelijk contact met ons op zodat we dit kunnen herstellen.

Mailverkeer

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling.

Mocht deze niet in je spambox terechtgekomen zijn neem dan contact met ons op.

Betalen

Nederland

Dit kan via Ideal of bankoverschrijving.

België

Via Bancontact/Mister Cash of met bankoverschrijving is het mogelijk de betaling te voldoen.
Wanneer de betaling via bankoverschrijving gaat volg dan de stappen in de bestelling en maak het bedrag over ovv het factuurnummer. Wanneer het bedrag op onze rekening staat zullen we het pakket aan PostNL overdragen.

Verzenden

Nederland

Onze pakketten worden bezorgd in speciale dozen via PostNL.
Door het verpakkingsmateriaal wat we gebruiken verwachten wij dat de flessen heel bij jullie aankomen.
In onze stevige dozen passen 18 grote flessen van 0,75l of 24 kleine flessen van 0,33l.
De kosten per pakket zijn €6,95. Dit geldt voor elk volgend pakket.
Wanneer de bestelling op de post gaat ontvang je hiervan de track & tracecode via mail.
Wil je meer of vaker bestellen neem dan even contact met ons op zodat we de bestelling persoonlijk komen leveren voor een passend tarief.

Woon je in de gemeente Tilburg?

Dan heb je geluk en kunnen wij je bestelling gratis thuisbezorgen.
Je bestelling wordt dan vrijdagmiddag gebracht. (mits het product op voorraad is)

België

Jazeker verzenden wij naar België.
Onze pakketten worden bezorgd in speciale dozen via PostNL.
Door het verpakkingsmateriaal wat we gebruiken verwachten wij dat de flessen heel bij jullie aankomen.
In onze stevige dozen passen 18 grote flessen van 0,75l of 24 kleine flessen van 0,33l.
De kosten per pakket zijn €10,90. Dit geldt voor elk volgend pakket.
Wanneer de bestelling op de post gaat ontvang je hiervan de track & tracecode via mail.
Wil je meer of vaker bestellen neem dan even contact met ons op zodat we de bestelling persoonlijk komen leveren voor een passend tarief.

Europa

Woon je elders in Europa?
Wil je ook graag onze heerlijke waters drinken?
Neem dan contact met ons op zodat we je een scherp verzendtarief aan kunnen bieden.

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie ophalen?

Wij doen dit in principe niet.
In uitzonderlijke gevallen is overal een mouw aan te passen.
Neem hiervoor via de mail contact met ons op.

Levertijden

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Wij streven ernaar je bestelling binnen 3 werkdagen bij je thuis geleverd te hebben.
Over het algemeen heb je het pakket de volgende dag al in huis, zondag en maandag uitgezonderd.
Mocht er een vertraging ontstaan brengen we je daarvan op de hoogte.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling of een deel ervan retourneren?

Het kan altijd voorkomen dat een product niet helemaal aan je verwachtingen voldoet.
Zolang de verpakking niet beschadigd of geopend is kan jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst teruggestuurd worden.
Vul ons modelformulier voor herroepingsrecht in. (het retourformulier kan je hieronder downloaden)
Mail deze zodat we weten dat je bestelling (deels) terugkomt.
Let op : de retourverzendkosten zijn voor eigen rekening.

Ontvang ik na retour mijn geld terug?

We storten het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug als aan bovenstaande voorwaarden is voldaan en het pakket in goede staat is ontvangen.

Schade ontstaan tijdens vervoer wat nu?

Daar doen we wat aan!
Laat het ons binnen 24 uur na ontvangst weten.
Mail een foto van de schade onder vermelding van het bestelnummer.
Wij zorgen voor een gepaste oplossing.

Ik heb een verkeerd geleverd product ontvangen wat nu?

Foutje van onze kant. Lossen we dus op.
We bekijken per situatie hoe, maar daarvoor hebben we wel jouw hulp nodig.
Mail een foto van het product wat je ontvangen hebt.
Laat, ter controle, ook even weten wat je besteld had.

Zit er statiegeld op de flessen?

Nee, onze flessen hebben geen statiegeld. We zijn er wel voor dat glas hergebruikt wordt.
Graag de fles daarom in de daarvoor bestemde glasbak gooien.

Winkel

Hebben jullie ook een winkel waar ik langs kan?

Nee, vooralsnog zijn we te vinden op markten en of proeverijen.
Kijk bij “Agenda” waar we binnenkort te vinden zijn. De verkoop gaat verder via onze webshop.

Cadeaus

Hebben jullie ook cadeauverpakkingen?

Bij “Geschenken” vind je houten kistjes en andere losse cadeauverpakkingen.
Deze worden los bijgeleverd om beschadigingen te voorkomen.

Horeca & retail

Leveren jullie ook aan horeca?

Jazeker, neem contact met ons op. Er zijn andere voorwaarden van toepassing.
Ik wil een bepaald merk water in mijn winkel verkopen. Kan dat?
Geen probleem, Neem even contact met ons op en we vertellen je er alles over.

Hoeveel flessen zitten er in een doos?

Grote flessen zitten standaard in een doos van 12.
Kleine flesjes komen per 24 stuks.

Relatiegeschenken

Vind je het leuk om je personeel of je relaties eens een keer wat anders te geven?

We bieden bedrijven de mogelijkheid hun kerst- of oud & nieuwgeschenken door ons te laten verzorgen.
Informeer naar de mogelijkheden en de voorwaarden.

Overige vragen

Staat je vraag er niet bij.
Neem dan contact met ons op zodat we je vraag kunnen beantwoorden.

Klachten

Klachten nemen wij zeer serieus.
Laat het ons weten zodat we er iets aan kunnen doen. We zoeken samen met jou naar een oplossing.